"Ve a dir que no podem viure dels records, el q has viscut sempre ho pots recuperar mirant enrera. El q toca és ser valent i tirar endavant deixant estar tristeses que no ens deixen avançar però tampoc podem frustar-nos ni viure amb fixació a alegries viscudes i comperant-les en el present. Lo viscut és experiencia i d'ella aprenem, però no podem equivocar-nos vivint amb nostalgia. S'ha de ser una mica llençat, i sobretot no menyspreant-se un mateix pq no condueix a cap camí.. NO te l he explicat gaire bé pq estic moooolt cansada però ve a ser algo aixì. Quina vergonya.... ;)
Clar q la gràcia dels poemes és que cadascú l' interpreta segons les seves circumstàncies"
Emanuelle Martú.
Poeta
(ja t'he posat un pseudònim pq no t'enfadis del tot... k sé k ara et deus sta kgant en mi.. xd)
Foto de fa temps ja, del desembre passat concretament.
Esteu guapes.
Dormint,
però guapes.
Hi ha coses q realment no cal recuperar, que no cal mirar enrere i reviure fotos com aquesta! si no mequivocu va ser pel cumple de la nurins al rec (gran restaurant famos per les seves amanides salvatges xd) val q tu bats el record amb actualitzar xo...carla todiu bastaaant per haver actualitzat aixi ee! el poema precios però xd marta t'hi podries dedicar profesionalment ;)
pd: perque de 10 fotos a 8 surtu amb els ulls tancats?..
.:cris:.
Havia escrit un comentari tot d'insults cap a la senyora Nurins.. però ara veig q no ho ha fet ella, no? Carla!!!!!! jajajajajaja Q t'ha agafat??? MI NO ENTENDEEER!! :P
Actualitzes amb el meu comentari del post anterior sobre l' explicació d' un poema q no entenia la nurins del meu flog??? einggg! i x colmo la foto.. ole amb la senyora foto jajajaajja Cris ens haurem de pensar una represalia jaja AIXO NO POT QUEDAR IMPUNE! xDDDDD
Merxiii de totes maneres ;) , m has donat una grata (x no dir altres paraules..) sorpresa :P :P :P
Tal com ho has posat semblo un autor d' aquells q feiem a filo a 2n de bat!!! Algun dia faré alguna teoria (no sé quina) però tindrà un nom complicadísim, aleee pq es fotiiiin els qui la tinguin q estudiar... serà q no fot q sempre ens haguem d'estudiar teories o teoremes o el q sigui amb noms impronunciables! Generacions futuressss prepareu-vosssssss arriba Emanuelle Martú (colaboració amb Karlinhos not brown)!
Mooooooooolts Petoooooons a tooootes!
Martú!
wau! ke movida el fotolog neng! si és k no se us pot deixar soles ni un moment! jejejej molt gran la emmanuelle martú, gran filòsofa i gran persona! JA ELS APLANYO ja si els nens de generacions futures han d'estudiar les teves sabiduries marta.. XD pot ser el més gran dels verins..
i ke per cert, la foto si no recordo mal cRIStina Guell, no correspon al dia de l'aniversari... nonono, és del dia q vam anar al maitai, però segur k no era el 27dset.. That reminds me que la carla encara ens ha de passar akestes fotos tbe!
núria
ahhh.. me'n descuidava! algú k no sigui yo actualitzarà algun dia? és gratis eh! xd
-karlinhos not brown-