Please log in to cast your vote for sexy_sadie_ppcc.
Sincerament, encara no entenc com segueixo fent fotos en els concerts si ja en dec tenir com per empaperar una habitació sencera!
És curiòs perquè sempre dic "aquest és l'últim" i mai ho acabo complint així que a cada concert és la mateixa història tot i que ja em començo a moderar.
Desprès d'aquest rotllo, que segurament poc us interessa, doncs això... en Pemi al concert d'Igualada mentre tocaven Gris... gris com el ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel i com el cotxe de la Lali que amb molt de gust i amb Take That (on the dance floor i tals) ens va dur fins a la bonica, i no menys freda, localitat d'Igualada (Anoia).
I bé, doncs això, en Pemi en su genio y figura. Un home que pot ser la persona més divertida del món i alhora, amb tot el carinyo, més repel·lent (és el que té quan et troben un error en una carta que has enviat a mitja Catalunya).
Un geni que, per aquelles coses de la vida, va composar dos grans temes com Pagès i Abraça'm, les meves preferides dels Lax... a pesar de los pesares.
I que per molts anys gaudim dels seus solos, sí més no únics.
Podria dir més coses, però em fa una mica de mandra així que els que més o menys el coneixeu vosaltres mateixos; ja sabeu com és.