Sí, sí! I tant! Disposat al màxim.
N'estic fart ja de mals de cap, rallades, mal humor, problemes, estrés, agobiament,... molt fart.
A partir d'ara tot comença un nou canvi... vull refrigerar la meva vida, donar-li aire, donar-li vidilla, donar-li color, donar-li harmonia, donar-li felicitat, donar-li amor, donar-li tot allò que m'ha mancat durant aquests últims mesos.
Tot és superable, i jo, per fi, m'ho he cregut del tot i m'he dit a mi mateix que si vull un canvi, l'he de provocar jo. Si vull que la meva vida tingui tot això, li he de donar jo primer, començant per estimar-me a mi mateix... m'he adonat que potser no sóc tant mala persona com pensava fins ara, i com he pensat durant tant de temps... faig coses mal fetes, com tots, però també tinc punts positius i penso exprimir-los al màxim.
Tot s'ha de dir que aquest canvi de mentalitat, per dir-ho d'una forma, també ha estat possible gràcies a totes aquelles persones que s'han mantingut al meu costat, i a poc a poc, han fet que creiés en mi mateix, en les possibilitats, en una sortida, en què no era impossible... Gràcies. Un petó.
De fet, crec que cada dia que passa se'm fa més positiu, intento donar més amor als altres i per conseqüent, també en rebo. La millor forma de tirar endavant, sens dubte.
_____
Vull animar a tots aquells que es trobin en alguna situació difícil o dura, perquè sortir-ne és possible, creieu-me. No nego la dificultat, però tampoc la victòria.
Ànims.
_____
No em pregunteu per què, però fa 3 dies vaig dir una frase, que em va sortir de dins, i em va agradar molt, i avui la vull deixar aquí, guardada pel record i per les ocasions, i alhora, a disposició de tots vosaltres.
________________________
Cuideu-vos.
Un petó ben fort per tots.
Sergi.
laieta__89 said on 3/29/08 9:50 AM …
ei sergiii!!!! :D
no sas km mgrada llegir aixo!!! aviam si ara k tns les koses mes clares tires endavant! ningu va dir k fos fcil, i tu mes k ningu u saps, xo smbla ser k akells k et rodejen testimen i t fan veure les koses mes clares!! i axo si k es l millo k pots teni mai!
weu, doncs ara ja fa dies k no prlem k smpre stas bstn okupat i tmp vull molestar, aixi k et deixu un record al fotolog i un petnt mol gran ok????
(K)
juditlila6 said on 3/29/08 10:14 AM …
un petòò sergii :)!
xlxnenarapxlx said on 3/29/08 10:19 AM …
weeenaaaas :)
pajabaaa bexitooos
(KKKKK)
paxateeee =D!
by:MONCHII*
aroetaa said on 3/29/08 10:24 AM …
olaaaaaaaaaaaaa
muu bonita tu actu me agustadoo muchooo
ai k valorarse mas y vivir mas...!!!! k son dos dias:D
muchoss besitOss:D:D
veco_89 said on 4/2/08 5:07 PM …
makuuuu!!
aere si qedem un dia per arla o algu tio q fa tems q no ta vei el pell
Buenu tu men vaxx
petons..
Bruu
judiit_15 said on 3/29/08 9:20 AM …
sergiii =)
tu de mala persona n en tens res, (cm posa al text..)
tothom pot teni eqivocacions,
pero lo bo de les eqivocacions es sabe reconeixeu i rectifica.
en aqest mòn ningú es millo, que ningú,
simplamen tots sm diferens =)
q vagi mol b el capd e setmanaaaaaa
muaaa!
J.