Vota per tu, vota per Europa
6/2/09
Aquesta nova actualizació d'aquest petit espai digital, per lògica, hauria de recollir una de les centenars de fotografies que vaig al meu viatge a Brusel·les. Un viatge espectacular, monumental, inoblidable, intenssíssim, envoltat de llengües, dones, festa, cerveses i, sobretot, noves experiències. Però hi ha una cosa més rellevant, més important, molt més seriosa, que es mereix avui ser la portada d'aquest racó.
Aquest proper diumenge 7 de juny es celebren les eleccions al Parlament Europeu. Cada 5 anys votam, i decidim, quina Europa volem: qualitat de l'aire, 65 hores treballades setmanals, Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), agricultura ecològica o cultius transgènics, llengua de les etiquetes o el preu màxim de la telefonia mòbil són algunes del grapat de decisions que es prenen a Europa i ens afecten a casa.
Aquest diumenge ves a votar, fer servir aquest dret, utiliza el teu criteri per a decidir. No fa tant el vot era un privilegi, ara és la principal eina, però no l'única, per a canviar i millorar el que t'envolta a tu i els que ens rodetja a tots.