Deixo la Península a mitjanit
Avui a mitjanit parteixo cap a la meva estimadíssima illa d'Eivissa. Les festes de Nadal m'obliguen, amb moltíssim gust, a visitar i abraçar a la meva familia. M'esperen farts de menjar durant hores i hores, probablement una mica fred, i sobretot els meus fiolets.
A la Península, i concretament a la ciutat d'Alacant, hi deixo un grapat de bons amics. Però no passeu pena, ens tornarem a veure en uns dies. El cap d'any el passaré a la Península treballant al CAMON.
La imatge correspon a la botiga NoTodoVale, al centre comercial Bulevar Plaza, damunt del FNAC. Aquesta llarga campanya nadalenca fou perturbada per una escamot de StoneTropers, la infanteria de l'Imperi a la trilogia original de la Guerra de les Galàxies. No ens hi poguerem resistir.
Per si no ens veiem aquests dies, molt bon Nadal!!
On December 22 2008
Edit