|
close
You will be charged
This gift will be added to your comment for free!
|
||
*
jejeje .... m'ha agradat aquest títol teu, molt millor que el mític de Titin "rayos y centellas".
Que tinguis una bona setmana
Cesc
ei ireneeeeeeeeeeee
k wuapa la teva model
hamburgueses mmmmmmmmmmmmmm jejejjee
Vaig rebre el teu korreu
staria be, ho anire dient als k enkara veig
un petonet
Jajajajajajajjaajajaja…. Me estoy riendo todavía con la foto del pollo! Te sabes la canción del pollo?:
Eeeeel pollo! El pollo con una pata! El pollo con la otra pata! El pollo con las alitaaaaas! El pollo con la colitaaaaaaaaa! (todo esto con una coreografía similar a la de los pajaritos, claro!) ;)
Felicitats a la rínxols d'or!! jejeje, que gran que et regali crusans espachurrats pel teu cumple, això sí que és una amiga! jajaja bueno amore, estic a la feina adormint-me sobre el teclat de l'ordinador, pensant en Granada, jo no volia marxar :(( però bueno, ja hi tornarem! i taaaant!! un petonàs, si tens alguna tarda lliure truca'm ;)
tatimuu!
To leave a comment, please log in by clicking one of the following
moltes gracies neniiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!
jo em sentu molt important!! aqui tens un altre mostre del meu dolent cathylan. a veure si em regalas unes clases particulars. jejejje!!
no tinc paroules per agradirte la teva dedicatoria folologeña.
jo també t'estimo moltissim!!!!
merci nenaaaaaaaaaaaaa!!!!!
ens veiem demá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1155 petonets, q per qué aquet nº de petons? xq son els caracters restantes. jejjej!!
ailoviuuuuuuuuuuuuutumachbeibeeee!!!