Avatar otto_gross

La cabera acción de Nel Amaro

La primavera nun sólo fai brotar les flores. Entérome güei, 5 de abril del 2011, por un mensaxe nel teléfonu móvil, de la muerte de Nel Amaro. Triste noticia que fai más gris un día nublau na GranNada de curas, militares y mala follá. A pesar de nun tener una relación muy cercana con Nel, quiero manda-y a la so familia dende equí un abrazu cola enerxía que se necesita nesos momentos de duelu.
Conocí a Nel fai ya unos años, a través de un collaciu, lleí llibros suyos abondo prestosos, y falé dalguna qu’otra vegá con él a través del corréu lletrónicu, amás de recibir como munchos otros los sos mail-arts que inundaben prolíficamente la bandexa d’entrada y siempre me facíen esbozar una sonrisa crítica que me daba fuerces pa seguir na brecha y allegrar el día. Desgraciámente ya nun llegarán más.
Tamién falé con él en persona les veces que lu vi en dalguna actuación performativa y recuerdo especialmente la so predisposición amable pa echar una mano pa lo que fuera. Neso, sabránlo meyor los que lu conocieron más de cerca, yera como un abedul: daba más de lo que recibía.
Agora queden namás que los bonos recuerdos. En Morea d’Aller colos de la okupaera faciendo acciones, pola playa del Arbeyal en Xixón caminando con un cubu d’agua na tiesta, en Pola Llena cantando A las barricadas subíu nun bancu de la RENFE, tirando petardos nel paseo de Begoña, expresando la crítica a la dexadez y decadencia d’Asturies, y mosqueáu porque nun lu dexaron tirar al público boles de papel con un gomeru porque según los organizaores yera apoloxía’l terrorismu... Nel llocal social Casa María n’Uviéu contando oveyes y poniéndonos a toos una careta de Pulgu, con un pasamontañes cantando el Asturies patria querida de la forma más depresiva posible, les sos video-acciones.
Nel yera un soplu de aire frescu nesta vida rexía pola Administración de la Muerte. Yera un bon exemplu de crítica y acción no-violenta escontra les cadenes mentales que nos mesmos nos ponemos alredeor del cuellu. Nesti sen, combatía la estupidez xeneral. Asina lu recuerdo y recordaré, y de xuru que munchos más tamién. Esi ye’l motivu que m’empuxa a escribir estes llinies, a sabiendes de que les pallabres nun valen nestos casos, que lo que cuenta son los actos en vida, y nun hay más. Sólo son pallabres como gritos y rabia solapá, provocaes pola cabera acción, nun deseá, de Nel. Y nestes pallabres lleva resonando dende que me llegó’l triste avisu, un gritu que siempre sentí compartir con Nel, llegau por Benjamín Péret:
¡¡MUERAN LOS CABRONES Y LOS CAMPOS DEL HONOR!!

Adiós compañeru, que la too enerxía seya recoyía pol vientu, y expanda la simiente.





On April 05 2011 18 Views



Avatar alternativayeti

Alternativayeti On 03/07/2011

http://zinelibrary.info/files/enrabiaosweb.pdf


Avatar alternativayeti

Alternativayeti On 03/07/2011

Hay una costumbre muy extendida en los ghettos de la radicalidad de considerar que todo texto o toda informacion grafica o escrita esta destinada al analisis y que las criticas deben hacerse siempre ipso facto, como si uno fuese un muelle de colchon. Funciones hay muchas y muy variadas para todo esto y no creo que la foto en cuestion tuviese otra intencion que el intentar desesperadamente darle una patada a un avispero que al final no lo era tanto, tu ya me entiendes. Otra cosa es que eticamente este justificado el recurrir a los mismos mecanismos que el estado, el espectaculo, la publicidad y la propaganda mas malintencionadas para los fines propios de la causa revolucionaria. Esta claro, a poco que se mire la foto que el madero a quien le quiere pegar es a quien esta detras del hombre en silla de ruedas, incluso podria decirse que hasta tiene cuidado de evitar lastimar al impedido... Si, lo se, como tambien se que la policia es mucho mas que porras y escudos, que tambien es informacion, delacion, imposicion de miedo psicologico y simbolico, tecnoologia puesta al servicio del control total y finalmente nosotros y notras mismas interiorizando toda esa podredumbre.

Que quieres que te diga, el dia que puse esta foto no lo pense mucho y no tenia el dia.

Un saludo jefe.

Salud, virtud, esfuerzo y coraje que falta hara con la que se viene encima.

Vivan los recortes si hacen a la gente salir a la calle.

Muera el estado del bienestar y su potencial de atontolinamiento






Tag - Modelo
Loading ...