close
You will be charged 0 for this gift when you post your comment.
This gift will be added to your comment for free!
 

onnly GIRLS.

o_n_l_y_girls

onlyy.girlss@hotmail.com--> Per si voleu renovar-nos ! Agregueu si voleu també ! :D   More

Recent Photos

11/8/09
10/23/09
10/12/09
10/2/09
9/26/09
9/9/09
RSSRSS
o_n_l_y_girls's photo from 11/8/09
La del mercadillo:
Permalink | Share: Email Facebook Other

11/8/09
uouo pro qe no u veieu, la senyureta mireiA ja prta dos dias renuban, esqe anda qe noés un bon eshempla:)


valeeeeeeee jajaj, numes era x dirvos qe aqet Madrid'10, qe aqet nadal, aqet carnaval.. el vull pasar amb molts somriures i molts somriures vostres, de totes! com el dia de la photo, qe no tnia més i he psat aqesta, dns aqell dia em vaig adonar qe no us puc perdre acap de vsaltres, i ho segueixo pensant i quan la Mire pensa algu per molt de qe tot el qe pensa sigui sense sentit, u pensa i aishò u pensa amb sinssssssssaritat !

aishi qe us estimo, imolt :)

Mire!

Guestbook Comments (17)

vaya jetos :)

hoola:)
algu de vusaltres m'ha firmat, bé, i li responc aqi ;)

La cançó eraa Castillos en el aire de JD2 ;)
jajaj

unpetónas enrome guapas!

mmaarionaa.

guapas:)
useu de passar oma
a sobre ke us el dedicu no us pasareu
plissss::::::((((((((((((
dew guapas
ce**

elcomentari es meu elde vans pero esque es des del flog de me germana ke meekivokat i nole cenviat
dew guapas

ce**

ah moltbé, veig que renobo i ni un "gràcies mireia" esqe sou¬¬

percer, jo qe em pensaba qe ala photo destacaba perqe em vaig pusa dreta, iara veig ala competencia de la carapan de la sara qe riu , et mataré qe percert a la marta tambe de pas qe avuiiiii us heu pasat :)

( saps qi es el toto? dns es com casi el teu cusi pero sense el casi ¬¬) jojo mai u ublidare aisho , ara vindra la venjança!

burres a mirar patito feo, icom dic , a pendre exemple de mi:)

uapaa!!

oo ara ja no potss dir que no he comentat!jaja!

NENES US STIMUU!

!!

Clàudia!

Gràcies Mireiia!

d'acord, en resum, vaya JETO :)!
testimo (L)
gràcies mireia ... (contenta? ;) )

GUAAPAAAS!
un petoonaaas!!

mireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiaaaaaaaaaaaaaaaa toooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees avvvvvvvvvvvvvvilllllllllllllllllllllllllllllééééééééééééésssssssssssssssssssss , renova el dance&co.

GUAAAPAAAS !

SOM LES CRACKSS E NENAASS
Q AQET DIA NO LUBLIDARE MAI XQ AM VAX FOTRE UNA OSTIA QEE... PO A MES XQ TENIM L NOSTRE ESTIMAT VIDEOO I ALTRE COSES Q BONES QUE NO LES PODRIA SCRIURE ARA...

ENU NENASS Q US ESTIMUUU MOLT A TOTESS

BBY: MARTA

petons sarafarreros.
ahaahha aish loveyou(L).

Gràcies :)
suus estima,... una cosa marta, aquella caiguda tindria que estar gravada i per a l'APM... si surt el Huete, perque no tu...?
[bArriCavallers&Diputació---AhirtardaGENIAL amb vosaltres (L) si ejke valeu un montoooN! ClàudiaÒscar'sTenaSara(faltava l'Àlex :S)]

saara :)

wpa.. sara
merci x el comentariiio
pst.. tq*
mua
martaaaaa

aver si nos vmsss y vms x allii jaja

Quee guapaaas "
La maria mateeeeu alias la "mendozilla"o "mendo" està en pose sexy ,... muhaha segur k esperava a un k ja sabem !

yo iba pa hombre pero me kede en mono,yo me podia haber llamado Luis pero me llamo mono ..





PD. No me llames Dolores llamame Lola , la que siempre va sola por Barcelona buscando follon.... la sara sap com continua xd

To leave a comment, please log in by clicking one of the following


or join Fotolog now - it's free!
Connect
(for comments only) or join Fotolog now - it's free!