Meeeeeeeeeec, és en Marc, que truca al timbre, entra escoltem una mica Talco altre cop el timbre, aquest cop és en Pau, que ja ens espera a fora per anar cap a la Cellera.
Sortim i anem, molt ilusionats, cap a la Cellera de Ter. Arribem i sentim pudor a polvora, baixem del cotxe i veiem que s'està fent un correfoc. Ens despedim d'en Ricard i som-hi! A cremar-se una mica!
Fem el correfoc i ens cremem i ens foradem una mica els jerseis...
S'acaba el correfoc i li preguntem a un home que on està el poli-esportiu.
Seguim les seves indicacions i hi arribem. Anem a comprar les entrades quan sentim algú que ens crida. Ens girem i veiem en Martí l'Andreu i en Mateu. Després de comprar les entrades anem a fer una volta conversant divertidament sobre... sobre... sobre les com fer pà amb tomàquet i sobre bàsquet...
Decidim entrar. Em regiren la maleta i per sort no veuen la Coca-Cola, l'aigua i les galetes. Ens estem una estona per allà mirant sense gaire entusiasme el geup bo però molt repetit Kishtc (o com sigui que s'escriu). Arriben en Damià en Marcel i l'Arnau. Quan acaba Kishtc ens fem la foto de grup sense nom i seguidament anem a fora a pensar un nom.
No ho aconseguim (com era d'esperar) i a les escales on ens hem assentat s'hi va acumulant gent fins que semblava una manifestació multitodinària.
Falta dir que a en Marc un skin li diu que Talco s'ha quedat pel camí i que arribaràn molt tard i que potser no tocaran. Els ànims se'n van avall però preguntem a la tqquilla i diuen que ja estan a Besalú i que ja arriben.
Al cap d'una estona arriba el motiu pel qual hem vingut: Talco. Parlem amb el trompeta!! Sí, sembla increïble oi? Doncs no, hi parlem. Parlant de ídols, en un moment de Kishtc veiem un personatge català molt important: en Titot, el seguim i estava pixant a un furgoneta.
En fi, després de parlar amb el trompeta entrem. Talco fa les proves de so i després comencen!! Sí senyor!! Quin concert més bo, tota la aburrida espera es culmina d'una manera increïble! Nosaltres ballant com bojos, ells tocan com molt bé saben fer, en fi que passem una estona increïble! S'acaba el concert amb dos cançons molt bones:
11 Settmbre '73 i Bella Ciao.
Anem cap al cotxe i Ernest Morell es ratlla i para d'escriure i ja continuarà un altre dia!
Vagi bé!
Salut i ska!!
i Talco!!!
dark_princess_10 said on 4/30/08 12:00 PM …
moreeeeeeeeeelll
wenu volia di senyo punt xD
ets un crakk
onomatopeia jaja
pasat pel flog k tagradara ;)
kuidet
_______Mireia
happy_endingg said on 4/30/08 3:51 PM …
Do yOu knOw?
I dOn't knOw...
pableskines_23 said on 5/7/08 11:47 AM …
bonjour
vive l'ska!!!
Au revoir
without_nobody said on 5/8/08 1:40 PM …
et vull veure a llagostera divv!
trukam o mira el flog dels teus companys de grup!
xancleta_xunga said on 4/30/08 9:00 AM …
a bescanoooooo no a besalu!
ba ser la OSTIA!