Estimados miembros, os informamos que Fotolog estará inaccesible de forma permanente en las próximas semanas.
El objetivo de esta comunicación es que podáis recuperar todos vuestros datos e informaciones lo antes posible, y en cualquier caso antes del 20 de Febrero del 2016.
Esperamos que podáis continuar con vuestros blogs y compartir vuestras fotos en otras plataformas.
Por favor, haced circular esta información a todos los demás miembros de la comunidad.

Dear members, the Fotolog platform could be permanently unavailable in the upcoming weeks.
We wanted to inform you of this matter, as hosting provider, so you can retrieve your data as quickly as possible and in any event before February the 20th of 2016.
We hope you can continue your blogs and your photos sharing on other platforms.
Do not hesitate to share this information with all other members of the community.

Chers membres, les services Fotolog risquent d'être définitivement inaccessibles dans les semaines à venir.
Nous souhaitions vous en informer, en notre qualité d’hébergeur, afin que vous puissiez récupérer vos données au plus vite et en tout état de cause avant le 20 février 2016.
En espérant que vous pourrez continuer vos blogs et vos partages de photos sur d'autres plateformes.
Pensez également à faire circuler cette information auprès de tous les autres membres de la communauté.

Avatar allyear

The Philippine Tarsier, Bohol , Philippines

It is one of the smallest known primates, no larger than a adult men's hand. Mostly active at night, it lives on a diet of insects. It can be found in the islands of Samar, Leyte, Bohol, and Mindanao in the Philippines.

The species is believed to be about 45 million years old, and probably one of the oldest land species continuously existing in the Philippines.

If no action is taken now, the Philippine tarsier can soon be added to the list of extinct species.

É um dos menores primatas conhecidos, não maiores do que a mão de um adulto masculino. Principalmente activo de noite, ele vive em uma dieta de insetos. Ele pode ser encontrado nas ilhas de Mindanao, nas Filipinas, Bohol, Leyte e Samar.

A espécie é acredita para ser aproximadamente 45 milhões anos de idade e, provavelmente, uma das mais antigas espécies terra continuamente existentes nas Filipinas.

Se nenhuma ação for tomada agora, o Philippine tarsier em breve pode ser adicionado à lista de espécies extintas.

On April 14 2014 (sent by allyear) at United Kingdom 178 Views

nature Goldcam

Favorite

38341 Photos

Photos of flowers, plants, bugs, animals, birds, landscape, geology or whatever nature gives you room to breathe. Please be as informative or descriptive as you can about what a plant, animal or rock is. To me, education about nature is a strong part of knowing nature.

Tag - Vintage