Les coses canvien vulguis o no.. sé que el que un cop ha passat ja no es repeteix, però suposo que sempre pensem que les coses van cap a millor i no sempre es així. De vegades et queixes que estàs malament, per certa tonteria.. després et passa algo realment greu, i et dones compte que quan et queixaves les coses t’anaven molt millor.
Ni tan sols saps bé el que sents, esperes a un príncep que ell no et busca.. sempre vols més; si estàs sola, vols un noi que t’entengui, que t’escolti, que et respecti i que t’estimi tal com ets.. i si tens novio, t’agobies, trobes a faltar aquella llibertat de no donar explicacions a ningú del que fas, sortir de festa amb les teves amigues.. lligar.
Existirà el príncep blau que totes esperen? I aquell Romeu que et fa somiar?.. i si el problema sóc jo?
Si no sóc el que busquen.. casi sempre dono més importància als problemes dels altres que als meus, intentant així oblidar els meus..
Coneixes a un tiu, t’il·lusiones, confies que ara sí que és el que busques, però ell simplement t’estima com amiga.. igualment, no deixes d’il·lusionar-te, i acabes fen-te la idea de que passarà algo. Després NO passa, et desil·lusiones, t’enfonses, després costa tornar a agafar aire i seguir endavant.
Sí, és veritat que no tots son iguals.. però això si, com s’assemblen. Després vols fer la nota, arribar a la talla i impressionar-los.. i fent això, casi sempre o perds tot al voler ser com no ets.
Sóc molt més immadura quan no toca ser-ho i en canvi, quan tinc que treure aquell costat infantil, escolto frases que surten de la meva boca com ‘això és de crios’ o ‘això jo ho feia quan tenia X anys’ i per dins em moro de ganes de fer-ho.. però per por a quedar malament davant seu no ho faig.
L’amor no té regles, si algú t’estima ho farà siguis com siguis.. caiguis davant seu o no, i no tindràs que impressionar-lo, ni mentir-lo, només hauràs de no deixar de ser tu mateixa.
•No sé porqué, pero confiaba en él.
m'encanta la foto,
&dóna'm un premi petita,
m'ho he llegit tot!:)
i té tota la raó el text:)
dema vull veure't
t'estimo petitaa*
carinyuu
qe t'equivoooQes jajaja
3 cops...:
www.fotolog.com/mariaa_1'
www.fotolog.com/mariaa_1'
paaaaaaaaaaM!
no tinc ganes de lleGir pQe ara aniré a sopar
leleleleréleéee*
un petóoo, t'estimoMOOltMarranaa
Sònia.
TITANES:HICIERON HISTORIA! =)
m'encanta la fotoo i l'escrit tmb
jo dic com la steina, tens Rao :)
TE VUI VEUREEE:) JA LO SABES (h)
parlem per el msn:P
t'ESTIMOO moltttt:)
N*
nena!!!
ua qines fotus més maqes q us vau estar fent mentres jo estava allà petin eeh! xD és coña!! m'alegro qé us ho agueu passat bé!! xD jo.. .en aqell moment nu muu bé.. .po enu em vai possar en forma xD jaja aiix! q mal!!
enu reina daqi una estona renovare comentam ;p
adw'S!!!!
t'estimooo****
G.
uapaa.
he arribat al teu flog nose comm xDD
peroo me llegit el teext
i molt macooo enseriooo *.*
buenuuu petons guapiisima!
wenu noietaaaa k mu vaig pasar genial a festas d maxanettt [ nkara k n ns vam vewre gaireee :( ]
aixx wenu noieta sta kurradisim l textt woww
testimu multiximmm
muakss
ale... amorr a renovar :P
jaja
t'estimooo tann nenaa...
se ten va molt la olla eee
brimmm brummmm jaja
xD
N*
uff maria,!
testimo testimoooo!