"Bob es la esponja más optimista del océano, la más ordenada, la más formal. Aunque los habitantes de Fondo Bikini se empeñen en complicarle la existencia. Nada que no se pueda resolver con su dosis de sentido del humor y una buena hamburguesa del Krustáceo Krujiente, donde Bob trabaja como cocinero… ¿cómo demonios encenderá el horno bajo el agua?"
Pq en el fons, tots portem un bob esponja dins XDD és graciossisim!! A la foto la meva nova adquisició :D gràcies yai!
nakata_ said on 4/20/08 5:31 PM …
enveja?? jajaj però si el meu mola mésss! :)
http://www.fotolog.com/nakata_/30733386
quina regal t'ha fet la yai eh? com et "mima"....
ah! estic enfadat amb tu... ja t'explicaré..... hummmm
ja me'l ensenyaràs!
apaa Patricioooooo!
satch_lp said on 4/20/08 5:42 PM …
jajaj el bob am cara d psicopata!!!mel trobo quan tornava cap a casa am el carrer a les fosqes i apretu a correr, q fa por i mespantu am res, q soc petito:P
qi no arrisca no pisca, sip, i no et garanteix lexi, xo almenys tens possibilitats. tirarse es d covards.
es veritat, tots portem un bob a la sang, jaja, avera si tapliqes lu d menjar amburgeses(seguire xinxant en aqest aspecte si:P)
inga miss esponja,1petonet!!!cuidat molt!!(K)(K)(K)
satch_lp said on 4/20/08 5:58 PM …
poruc jo???tssse, axo ta x veure...el q passa es q la cara dl bob m recorda al chuky, i jo tinc un trauma infantil am aqest personatge:'(
nakata_ said on 4/21/08 12:42 PM …
ja li diré!
el meu és millor, és de butxaca jajaja :P
sí sí... ja t'enganxaré.... hummmmmmm
tanganyika said on 4/21/08 2:08 PM …
eiiss! si, si, jo aniré a classe demà, no penso faltar pas!! :) Va estar bé la quedada?? Fijo que siii. Quedem un dia ehh! i un altre sortim x barna ok??
1 peto wpi!
tanganyika said on 4/21/08 3:34 PM …
mara!! fes-te un facebook vaaaaaa i la yai tmb!! www.facebook.com! ya vuràs q xulo q es!!
santiguenya said on 4/20/08 5:03 PM …
jajaja bob esponja!!!
pim pamm!
un bexiiitoo