Please log in to cast your vote for enllocs.
|
close
You will be charged
This gift will be added to your comment for free!
|
||
8è aniversari del Casal Quico Sabaté:
Concert amb OBRINT PAS, ANSWER i SKAFAM el dia 29 de novembre al pavelló municipal de Sant Celoni a partir de les 21.30
8 anys de treball, lluita i compromís!
Us hi esperem!!!
a l'atzar? vols dir?jaja potser es que portes aquests colors molt al cor, molt endins... com tots els que hem tingut contacte amb ells.
un petonàs!
p.d. PILAR DE 6 CARREGAT! dissabte 12h a vilafranca actuació de tots sants! t'hi espero eh!
vols dir que és a l'atzar?no crec,és el subconcient el fons del cor,el teu interior més interior que devegades sense saber perque et dona a conèixer una de les coses que més t'has estimat i continues estimant.
jo sempre que faig titols i coses sempre utilitzo aauqets tres colors,é com si anèssin tot tres junts.Fan molt de goig!:)
la fotu és d'aquest estiu ala cola de caballo(alla pel monteperdido)li vaig fer jo i no li va agradar,pero magrada la naturalitat dela foto:)!
elena esn veiem aviat!
qe vagi tot mol i molt be!
un peto!
no ho crec pas això de a l'atzar! jeje
els portes ben endins, al cor i no se te'n van per a res del món i sense pensar-hi te'ls trobes a més llocs dels que t'imagines :)
doncs... són fotografies de les postes de sol que mus trobam per menorca! jeje :p
petonàs bonica!
Això es porta molt més endins del que la gent que mai no ho ha viscut creu...
Els teus apunts deuen fer molt de goig amb aquests colorins!!!;)
ja...m'han anat sorgint cosetes...i tmb m'he apuntat a dansa!!! i al final entre reunions i tal no vaig poder passar cap dia!
Va estar be??
To leave a comment, please log in by clicking one of the following
Hmmmm a l'atzar? no ho crec!
Hi han coses que fem sense saber perqué les fem...
però sempre hi ha un perqué...
però no sempre el sabem...