Please log in to cast your vote for arnauinho.
Youtube, google, ....
Tots ens hem buscat alguna vegada a Internet a veure si hi sortim i què surt de nosaltres.
Doncs aquí em teniu sortint a la coneguda pàgina patatabrava.com. Una de les pàgines que us recomano, que algun cop havia visitat i que per un dia a la vida que vaig a la festa de Bellaterra m'enganxen amb aquests trossos de dona (Mònica, Laura, Arantxa, Marta i Helena)em fan una foto i la pengen
Mònica: Gran companyia al bar, a les festes, birres a qualsevol hora i com no, ens marquem la Patum de l'any següent just després d'acabar la d'aquell any.
Laura: No diu res però sempre està a tots els meollos, com s'ho fa??????? Seguirem investigant.
Arantxa: Candidata a Miss Inefc del Grup-1. Tot simpatia i estrassada amb estadística i amb els caps de setmana autocar amunt, autocar avall.
Marta: Cal dir alguna cosa? Barcelona - Dosrius - Arbúcies - Barcelona en època d'exàmens, cerveses, converses, Di-versiones, barraques i moltes altres coses que m'estalviaré de dir.
Helena: Un raid junts, li dec un esmorzar entre altres coses, l'orella que escolta l'orella i el principi d'una gran amistat, n'estic segur.
Aquesta és part de la gent que m'envolta en el dia a dia a l'Inefc.
És molt interessant viure en aquest mini-món.
Parlem
jejejej k bona! ja no m'enrecordava de la foto jejej
arnau: k dir d'aquest home, es fesat fesat festa, no c kom s'ho fa xo semper me'l trobo a per tot jejej aixo si semper esta en els millors momenst tan si es de juerga kom si es per escoltarte en el moment k et senst més sol, ell semper estar per animarte el dia i fer que un dia trist sigui un dia genail.
un peto wapissim
pd: jo he fet la pagian jejeje
carai q ben acompanyat!!!!!!!!
la laia associal? jajaj q la coneixes? és q flipo pq vaig pel carrer i la gent em parla. Camino i a vegades m'aturen per parlar i si estic esperant el bus o algo tmb. I al metro ja no et dic res. Jo no sé q em passa al metro pro sempre em passen mil històries...
parlem ;)
doncs mira, em fa molta gràcia que hagis posat aquesta foto havent estat jo la de la petició! jajaja
pq.. és l'autònoma, pq teniem una peaaazo barraca, pq va ser un mooolt bon dia, pq... desgraciadament jo tmb surto a patatabrava http://www.patatabrava.com/fotos/index_galeria_detall.php?galeria=14&foto=203 (i no tan afavorida com vosaltres =S), i pq patatabrava es una pagina q va neixer ala meva facultat fa molts anys i està creixent d manera impressioant
(sí, em fa ilu valeee!? xD)
weno... sort amb l'estudi... jo m'en vaig a dormir pq he acabat ara mateix un treball q portavem fent des d'ahir ales 6 d la tarda! ha sigut apoteòsic... me pasaoooo la noche en velaaaa! jaja ;)
total, que un petonet ;*
vas sent popular al patata brava i tot!!
Realment aquest "mini-món" (INEFC, per tu, o la uni en general) mola massa com per abandonar-lo tard o d'hora!! Però deu ser el que toca no?
Una abraçada crac!!
uoooo, q crak!!! jajaja, vaya dia, una decisió de...venga, va, nem, jajajaja i dit i fet. q boooo!! bona foto de record. a, i jo mestreso am tot, no sols am estadistica, es epoca de examens, es normal, no?jajaja
un petonet!!!