Please log in to cast your vote for aparicio_28.
|
close
You will be charged
This gift will be added to your comment for free!
|
||
Mirava la foto x curiositat i es maqisima. No per la foto si no pel continut de la foto, el q inspira.. i el comentari, sense paraules.. tt b imagino veien aixo. xD cuida't
pivooon jaja et cumentu enkara k em fa mooooolt pal xD perke despres et keixis eeh ¬¬ buenu k manalegru molt de k us vagi bee eh :)! unaa abrasadaa amb roce jajaja (K)
olaaaaa!
enu enuu, q ara ja sgurissim q no torno a terrassa, pero daqets dies q he baixat d casualitat sempre the hagut de troobar...! es lu q te ser veins suposu..XD
en fiiin, avera si al setembre qdem en plaaan be per teenir temps per parlaar d toooot! :)
malegru moltiissim q stiiguis be i q stigueu be vaaja!
un ptoooó!
To leave a comment, please log in by clicking one of the following
despres de llegir aixo,de pensar i recordar en un segon tot el que porto visquen em tu nomes puc agrairte i donarte les gracies per estar amb mi per regalrme lu bo i dolent de tu per permetrem entrar a la teva vida i per donar-me motius cada dia per riure i no deixar-ho de fer!
perque amb Tu tot no puc dir que sigui fasil pero si mes perfecte tot!
i cada dia que pasa es mes nostre aquest mon !perque ho superem tot perque ens fem fortts.
t'estimo jordi!