close

Member Log In

Username:
Password:
Forgot your password?

...No solo respirar es viviR...

anneta_city_18's Recent Photos

More

anneta_city_18's photo from 5/14/08
  • 5/14/08
  • Camera: Not specified

El primer símptoma que ens avisa que estem matant els nostres somnis és la falta de temps. Les persones més ocupades que he conegut en la meva vida, sempre tenien temps de tot. Les que no feien res, sempre estaven cansades, no donaven a l’abast amb la poca feina que havien de fer i no paraven de queixar-se perquè el dia era massa curt.

El segon símptoma de la mort dels nostres somnis són les conviccions. Com que no volem mirar la vida com una gran aventura que ha de ser viscuda, ens persuadim que som savis, justos i honestos perquè demanem molt poc a la nostra existència. (...)


Finalment, el tercer símptoma de la mort dels nostres somnis és la Pau. La vida es converteix en una tarda de diumenge, que no ens demana grans coses ni ens exigeix més del que estiguem disposats a donar. Aleshores ens pensem que ja hem madurat, perquè hem deixat de banda les fantasies de la infància i hem aconseguit la realització personal i professional (...) Però en realitat, en el fons del cor, sabem que el que ha passat és que hem renunciat a lluitar pels nostres somnis, a lliurar el Bon Combat.

Quan renunciem als nostres somnis i trobem la pau, tenim una temporada de tranquil•litat. Però els somnis morts se’ns comencen a podrir a dins i infecten l’ambient on vivim. Primer ens tornem cruels amb els qui tenim al voltant i després dirigim la nostra crueltat contra nosaltres mateixos. (...) El que volíem evitar en el combat –la decepció i la derrota– es converteix en l’únic llegat de la nostra covardia.



L’home no pot deixar de somiar. El somni és l’aliment de l’ànima, així com el menjar és l’aliment del cos. A llarg de la nostra existència, moltes vegades veiem els nostres somnis desfets i els nostres desitjos frustrats, però cal que continuem somiant si no la nostra ànima es mor...



"El pelegrí de Santiago"
Paulo Coelho.

---------------------------

Bon llibre, bona filosofia.
M'esta agradant força :)

Foto* A port aventura akest any! La Laura i la Kris estan als columpios akests :D

Guestbook Messages (3)

jefer4 said on 5/14/08 6:34 AM …

nenaaa!!!

Plans x akst stiu:
- senglar
- liarla
- festes snse parar
- port aventura (juntes si pot ser ¬¬)
- fer algun eshportilluh d'aventura noo??
- platja
- platja
- platja
- GRABAR PELI! xD
- Una festa enorme (teu cumple) :D

aixi k recupera els teus somnis i les ganes d diversio perque.. dpres duna mala epoca (examens) vindra EL PARADIS! (d obrint pas ) ( k culturitzada stic ee xD)

perquenovens said on 5/14/08 7:17 AM …

ola sóc el dani! wa, laltre dia quan te vai veure vai pensar....ens fem grans e...com has canviat!no estic dacord amb coelho el primer paragraf, vull fer tantes coses,aprendre tan viure noves experiències i mai deixar de riure,xo tot i així, m'agradaria que el dia tingués 48 hores i q només en gastés 4 x dormir, 4 x treballar, 4o5 x menjar(un dia de48 hores consumeix moltes kilocalories), 12x aprendre disfrutant de tots els camps de l'educació: escultura, pintura,literatura, musica, matemàtiques,física,quimica i d'altres camps e la ciencia,importantissim la medicina, dansa,teatre,esports,geometria i perquè no? filosofia
12hores més per astar amb la família i els amics o la parella, i 8 hores per a mi mateix(por que yo lo valgo!),per fer el que vulgués,i la resta les gastaríem en viatges d'un lloc a un altre

benvinguda a utopía

lauretta__88 said on 5/19/08 6:34 AM …

:O
No hem vec! Serà que vas fer la fotu a qualsevol moment, o era quan ens van deixar allà penjades?

que vagi bé la setmana
un petoo

Sorry - only Fotolog members can leave guestbook messages.
Log in to your account or join Fotolog now - it's free!

anneta_city_18's Friends/Favorites

dav_venneto's photo from 7/26/08
7/26/08
Vilafranca del Penedes, Cataluña, Spain
glitter_pixie's photo from 7/26/08
7/26/08
Vilafranca del Pendès, Cataluña, Spain
vint_i_dos's photo from 7/26/08
7/26/08
Astéroïde B612, Picardie, France
matematiqo's photo from 7/26/08
7/26/08
[matematico00@hot.] #BCN,…, Madrid, Spain

More

anneta_city_18's Favorite Groups

anneta_city_18 hasn't added any groups yet. Explore groups here!