Please log in to cast your vote for angel_love.
|
close
You will be charged
This gift will be added to your comment for free!
|
||
Aaaiiiixxx mi niñaaaaa!!!
Primens!: No em cansaré de repetir-te que les portes de casa meva estan obertes a tu, kuan necessitis pots venir, plantar la tenda de campanya i quedar-te, ja ho saps ^///^
Seguns!: Pero mi niñaaaa... kina mala pata lo del cotxe... aiixx.. pero no pateixis xk si no has fet res de dolent sempre tindras raó tu per molt k et mareixin els maleits polis ok? Només t'has de tranquilitzar i ja està... i vigilar de no sortir sense documentació!!!
No sé si servirà de molt, pero un consell k et donaria és k sempre abans d'agafar el cotxe o sortir de casa revisis que portes les claus, el moneder i el movil!! Jo sóc força maniatica amb això i arribo a comprovar k tinc les claus com 3 vegades! I kuan se m'oblida algu ho maleeixo tot, sobretot el movil, xk les poques vegades k se m'ha oblidat ha sigut kuan + l'he necessitat, tócate los uebs!! jajajaja
És el truc de, abans de sortir de casa, mirar el bolso, fer comprovacions i ficar lo que falti.
Tercers!: Aiiixx... gafe tampoc ets, simplement potser "patosilla" tipu Bella, k tropieza incluso en suelo liso XD
Potser a tu et passa més sovint, pero a tots ens passa, jo tmb m'he fotut a vegades cada ostión con la mesa... Mentre no prenguis mal en serio no passa res, simplement intenta star una mica més atenta i ja esta ^^
Has abançat amb CREPÚSCULO?? jejejeje com que veig la frase del principi... k està en la meva llista de favoritas... mmmm... aiiixxx...
I LOVE EDWARD
Espero mail teu eh guapíssima ^^ he començat a escriuret pero no he pogut continuar, a vere si puc + tard....
Moltes gracies x el teu coment!!! Ja saps k jo tmb t'estimuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu moltíssiimmmmmm!!!!!!!
Vigila amb el cotxe estimada ^^ i cuidat molt!
Espero k ens poguem veure aviat!!!
Petunetssssssssssssssssss!!!
Hachi
Carinyeeet meu!!!!
Aiiiiix chin chin! Lo teu es tindre mala sort!
Estic amb la marta completament, a vegades les preses fan k no revisem les coses!!! Però aixo no vol dir k siguis gafe!! Clar k no!
Tu pensa k si creus k tot t'anira malament inexorablament tot acabara pitjor, es com la llei de les energies les negatives criden les negatives i les positives a les positives! Per aixo sempre em ser optimistes encara k de avegades les coses s'ens girin!!
A mi deficilment m'oblidaria del moneder, no puc sortir sense la meva visa jajajajajajaj però tambe et puc dir d'algunes cagades força sonades.
1: Perdi mi capeta de japones con libro y agenda de wall-e incluida, el donde, como y porqué, sigue siendo un misterio!!
2: En una ocasió, vaig ana a les pico en dllns sense roba ni menjar! jajajaj vaig tindre k trucar a la meva avia xk m'ho portes tot! Ja et pots imaginar quin cap!
3: Per un dia k em deixo les claus del zulo, però confiada k estava la patri xk m'obris i no tindre k montar la de st quintí, va i es posa malalta i no ve! No et vulguis ni imaginar les voltes k vaig tindre k fer!
Aquests son una petita mostra del meu gran desgavell de la vida, i k faig? Pendrem'ho amb humor k despres quan sopes amb els amics i ho explikes et fas un tip de riure!! ;P
Pd: Pel k fa les lesions fisikes ningú mai em podra superar a quan ridicul! Me caigut tantes vegades i de tantes formes diferents per escales i vies publiques, k ja estic a prova de trencament!!
Pel k fa el teu comentari, moltes gràcies. Ets una persona importan per mi, i no m'agrada veure't patir. M'agradaria ajudar-t i aconsellar-te molt mes del q puc i se, però espero k amb la companyia i presencia incondicional de la marta i la rocio, estigues be i feliç!
Saps k totes t'estimem i apreciem pel k ets, amb defectes i virtuts, com m'estiu vosaltres a mi! L'amor de l'amistat es un dels majors tresors k hi poden haver i tu per sort estas rodejada de grans persones q mourien montanyes si fes falta per fer-te feliç!
Sigues forta i mira sempre endavant afrontant nous reptes, amb la confiança de q si caus sempre hi haurà gent disposada a aixecar-te!
hi carinyuuuuuuuuu!! carolineeeee!!
osti tu em sap molt xo q molt de greu això q dius del cotxe, quin "cague" Dioss yo me cago, jajaj, bromas a parte!!
xo estàs bé o q? aixx no em facis patir, eh!! i jo no estava a catalunya xo podries haver trucat, pq no dius en cap moment q no portis el mòbil, oi? sempre podràs comptar amb mí ja ho saps!
i x lo d'acollir-te jo estaria encantada el problem el piset q no es molt gran xo bueno.. encara queda l'habitació q feia servir jo abans.. no es molt gran xo diguem q està disponible!
cuida't molt preciosa, ok?
t'estimuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
nana^^**
vaya!!pero al final saliste del lio, eso es bueno!!
:)
be happy
Leyendo: El principe de los Gatos
http://www.elmundodekomori.com/blog/
To leave a comment, please log in by clicking one of the following
habiendote visto conducir, no me extraña que te pasen estas cosas... :P
esto te pasa por salir con fiebre XD