SANT JORDI
Per si a alguna no li regalen la rosa, doncs aquí en té unes quantes. Jo des d'aquí vull regalar-vos una rosa a cada una i només desitjar feliç Sant Jordi a tothom i que us regalin moltes roses i regaleu algun llibre. Als que tenim la sort d'estar enamorats a disfrutar-ho a tope, tant si és correspost com no, perquè és un sentiment molt bonic i es viu poques vegades.
I pq no oblidem la llegenda, akí la teniu:
La versió més popular explica que a Montblanc (Conca de Barberà) vivia un drac terrible que causava estralls entre la població i el bestià. Para apahibagar-lo, es sacrificava una persona escollida per sorteig. Un dia la sort va senyalar la filla del rei, que hauria mort si no hagués estat per l'aparició d'un guapo caballer amb armadura que es va enfretar al drac i el va matar. La tradició diu que de la sang del drac va néixer un roser de flors vermelles.
Aquesta tradició amb alguna variació, també existeix a Anglaterra, Portugal i Grecia (jo no ho sabia, sempre s'aprenen coses noves)
Un petó a tothom i FELIÇ SANT JORDI
Sandra
teep_blunders said on 4/23/08 8:23 AM …
sandraaa!:)
OSTREES graciies per la rosaa jajaja perooo avuiii (es una parida) es sant albert ja k apart de familiars i amics no hi ha rosa jajajajajajajaja rees una parida!
de la foto anterior mol guai em va fe molta graciaa! i si kins bons temps k vam passar mare de deu!:) graciies!
vava...k haig d'estudiar angles..:S un ptonas per totom i gracies sandra per el dia 10 alla i sereé :) jojo
esther
teep_blunders said on 4/23/08 2:35 PM …
sisisi! jo em quedo amb alguna daquestes que de reals nomes tinc la del meu pare.. jajaja! en fi, que algun dia arribara aquet caballer guapu i axis, mentrestan a disfrutar.! bon san jordi a totes nenes! ( per nosatrs san albert..) i merci sandra per lactualitzacio i per la rosaa =D
gemma13
promoesports said on 4/23/08 5:29 PM …
Visita el blog www.campusfutbolfemeni.blogspot.com per saber més de l'organització del Campus de Futbol Femení Natalia Astrain que es farà a Rupit del 12 al 20 de juliol
kurny said on 4/24/08 2:22 PM …
Gent! sort amb el partit d'aquest cap de setmana!
ae_la_canya said on 4/28/08 2:38 AM …
Noies, com ha anat aquest finde?
Un petó
Sandra
ae_la_canya said on 4/23/08 3:37 AM …
Per cert felicitats a tots els Jordis i les Jordines.