Please log in to cast your vote for _xeska_.
Per TU.
Amb poc fas MOLT.
M’has arribat a donar tot el que he necessitat en el seu moment i més et costés molt o no, et molestés o no...
Saps?
Dos anys donen per molt, per adonar-te’n o saber si realment estàs a gust amb la persona la qual li dons tota la confiança del món, i sí, de tu n’estic seguríssima que vull celebrar més aniversaris.
Gràcies per tot que m’has aportat en la meva vida, moments únics que ja no es tornaran a repetir però si que en crearem de nous i millors les tres JUNTES.
Per ser-hi sempre.
Per riure i plorar amb mi en cada moment que ho hem necessitat.
Per les moltes corregudes a les 5 de la matinada sortint de la LSDC.
Pqè aquest estiu, tot i que no estiguessis per Girona, et tenia amb mi.
Pqè fas que d’una llàgrima em surti un somriure.
Pel teu somriure permanent, pqè sé que tot això t’està fent mal, i sé que costa de no pensar-hi...però tampoc cal dir que jo sempre estic al teu costat, per dir alguna tonteria de les meves i fer-te riure fins que acabis plorant i se’t corri el rímel i aquestes coses, eh?
Pqè saps que sóc una pallassa, però ho faig per una bona causa =)!
Tot i que no sàpiga escriure com tu, ho intento...i espero que t’agradi, encara que sigui una miqueta!
MOLTISSIMES FELICITATS MARINA!
Pd: T’estimo CCDG, TMMS, Curra...etc ;D*
ei felicitats marina! fa temps k no ns veiem! speru k vagi tot b!! speru veuret aviat!! (akesta setmana k ve al vives vindre, a les ores del pati, li e promes a lalba) 1peto mlt gran!!
marina felixitats!!!esperu k pasis uns dels millos dias de la teva vida jojo
enu un peto mol graan!
muuuuuuuuuuuuuuuuaaaaa!!!!
xeskaaaa reina tu..tu ets la millo jajaa un peto x tu tmbb!!;)
ieeeee felicitaaaaats marina!!!! jajaaj vaia un perill estas fet aainss xDDD ens fi que tu pasis mu be i esperu que aquet finde ho celebris com deu mana ee :) apali aiam si ens beiem abiat un peto!!!
un altre per tu pitiaaah!! muaaa!!
__EsTaRRi__
MARIINA GUAAPA FEEELICITAAATS! (:
ZOQUEEEEEEEEETE xd
y tú xeeska, estiic fins als ovaris de Tirant lo Blanc.. aaaag! xd
y ncara he de començar Nada.. :s
meeestresso!
muà nena i fins dmà :s
MENCANTA EL PIRSING NOU :) jajaj
pd: soc la laura xD