close

Member Login

Username:
Password:
Forgot your password?

dein_vampyr`s Fotolog

_lophysh_84's Recent Photos

  • 11/29/08

  • 11/27/08

  • 11/15/08

  • 11/7/08

  • 10/11/08

  • 10/5/08

More

_lophysh_84's photo from 7/2/08
  • 7/2/08
  • Camera: Not specified

FERIDES DE GUERRA

Com ja tots sabreu, ahir vaig estar amb aquest noi fabulós que és un sol i que tot ho aguanta xDD va aguantar una triple sessió de Worms cutres XDD I després em va acompanyar a fer recadus. Tot un sol, al final es pensava que no arribaria a la Renfe a temps :P però vaig fer el possible perquè així fos.

També vam intentar raptar al Raül, però ens va fallar el pla perquè resultava no trobar-se a la seva morada habitual, és a dir, al llit marmutejant fins altes hores del migdia. Weno, un altre dia será :P

Pa lo que iba. Resulta que ahir a la nit vaig pillar la bici per anar a portar unes receptes al CAP ¬¬ i burru de mi, se m'escapa el peu del pedal i em clavo tot el pedal a l'anvers de la cama, per sota els bessons. Total, ja em veieu a mi des de Plaça Catalunya fins a casa, mig en bici, mig ranquejant, amb un reguer de sang que em baixava per la cama ^^ El resultat de tot ha sigut que porto tot el dia sense poder caminar en condicions perquè encara em supura una mica de sang. He stat tot el dia sense fer el res, perquè com no em podia moure.. pos tot el mati davant la tele, i a la tarda mig dormint mig mirant una peli. He trobat una feina del 28 de Juliol al 12 de Setembre. Lo bo són les dates, perquè així no m'hauré de preocuper per autoacomiadar-me quan comenci la uni. Lo dolent és que és a Cornellà, amb lo qual 230€ ja se me piren en transpot. L'altre pega són els dinars, donat que no hi ens donen temps per dinar XDD Els horaris molt xungus, de 11h a 18h, i al setembre de 12h a 20h. Si no em truquen de lo que em vaig pillar aquí Manresa potser faig la bojeria, ja es veurà.

Pos res, això era tot per avui. Jo seguiré paticojo potser uns dies més, espero que es sequi la ferida aviat i com a mínim pugui caminar altre cop en condicions d'aquí poc.

Petons a tots!

Guestbook Comments (2)

Màrius... no em plau gens akesta nova feina :S

K asco me das... con lo bien k me porto yo contigo, k voy a visitar a tu abuela, hablo con tu madre y le cuento todo lo k me pregunta, k aguanto les teves pallisses al wormo-cutre, etc...i tu tem pilles un currele d'akesta embergadura???? No sé pas si ho podré aguantar :'(

PD: Luleeeeent!!!

Si cornellà es a prop, el problema es que vosaltres viviu lluny :P

El que no entenc molt be es com t'has fet sang a l'anvers de la cama però sota dels bessons (que son a darrere) a no ser que el pedal t'hagi travessat la cama, cosa que dubto ;)

Wnu noi cuida la pota k si no no te la podré trencar jo quan et portis malament

Sorry - only Fotolog members can leave guestbook comments.
Log in to your account or join Fotolog now - it's free!

_lophysh_84's Friends/Favorites

ivan_paulick's photo from 12/1/08
12/1/08
Photos By Ivan Paulick.…, Cataluña, Spain
tenshikun12's photo from 12/4/08
12/4/08
Molins de Rei, Cataluña, Spain
bismut's photo from 12/3/08
12/3/08
Castellar del Vallès,…, Neutral Zone

More

_lophysh_84's Favorite Groups

_lophysh_84 hasn't added any groups yet. Explore groups here!