Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Com ja han fet abans en Gerard i la Silvia, i en Raul en els seus fotologs (moltes gracies!!)... avui, amb un pel de retras em dedico la fotu!!!! jejeje! basicament aixo es degut a ke desde el passat divendres 21 ja soc ENGINYER TECNIC!!!!!! ETIEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! amb molts de nervis vai defensar el projecte i sembla ke va colar... pk em van aprobar!! xD! Ja ke estem, donu les gracies a tots els ke meu ajudat a treuremela endavant! tant siguin de la carrera (sobretot els durs inicis al /emiligrahit123) jejeje, com sigui kangis o familia!
Apart de treurem definitivament la carrera (ja sa acabat el projecte's time xDD) la semana passada vai cumensar a currar tb! aixo si ke es noticia ehh!! jajajaja!
I ja ke i som comentarem ke dissabte a la nit apart de celebrar tot aixo vai passar una nit genial!! ke en Gerrard su va currar molt!!!! pero has visto ke crak salinas?? ME GUSTA MUCHOOOOOOO! CUCURRUCU!!!!!!!!
Apa gent!!!! A LIARLAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uOoooo.....coLtess feLicitaTSss!!
uiss així que ara ja abandones la vida de estudiant i te passes cap a la vida de treballador....saps que vol dir ai`xo no....que no podraS tenir tantes festess!xDD
com va totT??
uneptOentT**
Vaia cuerpazo ;)
Des de Bcn certes coses es continuen veient igual de be, jajajaja! Un peto guapitoooo :)
Vagi molt be la setmana currante i fins divendres.
Muaks.
P.D: la fotu es de Cadaques tambe... daki poc fara mes i mig ke vam arribar de malaga i les fotus numes surten pel fotolog dels kangis... xD