Please log in to cast your vote for __sweets2.
|
close
You will be charged
This gift will be added to your comment for free!
|
||
amrrr ! !
ma và ncantà veurataa a fornells...
=$ no msperava veurata allà precisamen...xddd
T'ESTIMO MOOOL !!!
(L)
alonso
CarinyUu *
manCantA la fOtu i manCantA stA al teu cuSTaT[*]
TastimOoo
ptons
cherry]]*
PD: akEt Io ki eS? k sAtrAVexi a di nom, a la nunny ni tuCarla
PD: si ta fA PO mira nDeVan i en dArrera mirA al cOsTat alla SmprA i sAre iOo!
SI KONEIXEU A LA CLAUDIA LLINAS:..................!!!!!!!!!!
ATENCIÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!!!!!!!!!!
ESTAAA SIN TIO VA A POR EL PRIMEROOOOOOOOOO
NOTICIONNNNNNNNNNNNNNN
(ultim amb el ques’ha liat PAU FIDES...pobret no sap kom es aquesta tia...ENKARA no ho sap de debó pau? Et deixara kom una puta MERDA...pergunta avera que t’en diu lka gent d’aquesta pava!!!!...)uffff.... va a por el PRIMEROOOOOOOOOOO
KALENTORRA DE KUIDAOOOOOOOOO
Ka fa unas pras ka no sa lia i esta de lo PEORRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!
No hos pilleu MAI d’ella os AVISOOOO els deixa a tots en un marge MINIM de 3 setmanes...LO MAXIMO que ha estatamb un tio va ser am l’uri de la salle de girona i ek va deixar fet una MERDA...ànims uri..pensa que has sigut el tio amb el que ha estat MES temps...i aqui enkara NO tenia fama de puta! Era una bona pava..pero ara...?? que ha pasatt CLAUDIETAAAAAAAA....QUE SE’T ESTAN AKABAN ELS TIOS DE GIRONAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Uffffffff esque jo i TOTHOM deu de FLIPARRRRR amb tu nena ja que akesta klaudia NO esta mai amb cap..
Estas pillan una fama per TOT guirona ke la flipas..ara mateix TOT aixo s’emplenara d’anonims... pero mes ben bé =... tambe hi haura gen que opinara com jo n’opino d’aquesta suituació i tu TAMBÉ saps lo que ets lo que fas i com ets!
Nomes dor-te aixo nena aquest estiu en cuants? 16 com a minim?
Saps que et dic...?
Que la gen NO et mira ni mol menj es amic teu per el nombre de tios amb elks que t’agis liat saps? NO et serbeis de RES ..nomes per agafar una fama de PUTA IMPRESIONANT per tot arreu!
Mira nomes t’aviso que t’emportaras alguna sorpresa algun cop!....
MARC: MOL BEN fet aixi m’agrada aver-lidit que NNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOO enserio aixins com a mínim NO et va fe mal a tu..! (l)
CLAUDIA: estas perden las amigas..ara NOMES tens a la paula que es MAS DE LO MISMO de puta tmb en te un ratu da fama per girona!.pff.... pensa una miqueta i MADURA! No vagis tan de gran pk fas que la gent et vagi pillan de mica en mica mes mania.
[amb TOT aixó ja hos dik com es...]
NOM:
klaudia llinas recasens
EDAT:
13¿?
COL•LEGI:
el de monjes de les alxines....
AFICCIO:
fe de puta
COST:
10€ la hora.
CARRÉ:
No es dona tanta informació kom a mol hos puk dir que viu a fornells.
(ANIMS TIA NUNNY T'APOYEM NO ETS A LA UNIKA QUE LI HA FET AIXO DEN MIA!)TEKEREMOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
toRPee aMUrr*
aiXX nENii Q taTIMuu mTT vALL¿??
aVEE sI nuS vEMUss tA trOBu mlT a fLTa...=S
tqRRooo reINAHhh*
nATty___*
To leave a comment, please log in by clicking one of the following
tkkkkk** neni
pRiMeRaAA**!
__[O*]