No hi ha molt a dir, ja ha passat tot, ja està fet. Però el somni no s'ha complert, no s'ha fet realitat! Tot allò que sembla massa bonic per ser real, directament, és que no ho és.
Pareixia una il·lusió, que anava a ser real, que es compliria, que ella vindria, però no ha segut així. El diumenge, segona oportunitat, però sé que hasta que no la vege eixir, no m'ho creuré. Desconfiança? No. És, només, desilusió.
*patillargui*
Les amigues i jo teníem una dita que deia:
"La vida és com les pel·lícules o els somnis; el que ho diferència és que les pel·lícules i els somnis els pots rebobinar i tornar a veure tants cops com vullgues, però la vida no."
claraa, sí clar que se qui eres :) em de repetir el dia de la platja, m'ho vaig passar molt bé! i a veuràs com tot surtirà bé.
un beseet!
acabo de hablar contigo!
y se te acaba de quedar el movil sin bateria :)
tranqui clara, que seguro que vendrá!
no te desilusiones porque ya verás como estará aquí y pasareis unos días geniales :)
por cierto... he visto una cosa super chachiiii
igual si te portas bien te la regalo^^
es ideal para ir a la playa y.. no digo más
UN BESOTEEE