close
You will be charged 0 for this gift when you post your comment.
This gift will be added to your comment for free!
 

que la vida ens done un camí ben llarg

Si em dius adéu ...
Permalink | Share: Email Facebook Other

Si em dius adéu ...

9/15/09
En un primer moment van ser nervis, després va aplegar la curiositat, l’alegria de compartir les vivències amb eixa gent, poc a poc eixa curiositat necessitava d’un esforç personal, massa esforç potser, sacrifici, hores de dedicació que no tenia, molta gent, més gent, més grups, més hores, més feina.
La il•lusió i el compromís amb eixes persones van fer que continuara, un mes, un altre, una forta implicació, alguna cosa més que no venia en el contracte, i alguna llàgrima per no entendre massa bé la situació de moltes famílies.
I la tasca de mestra ja sabia que no era fàcil, però el treball en algun barri marginal (no m’agrada aquesta paraula però sóc incapaç d’utilitzar-ne una altra) és molt més que una feina. És una forma de vida.
I que me perdonen la resta de professionals però en el barri, he fet de psicòloga, d’infermera, d’advocada, de mediadora, de taxista, de pallassa, i a més, he segut mestra. A banda de tot això, el més important de tot, ser persona, que com a tal, implica escoltar i ser escoltada, ajudar i ser ajudada, ser feliç i intentar que la resta siguen feliços en tu.
Últimament no era massa feliç amb aquesta forma de vida i tampoc feia molt feliç a la gent que m’envoltava. Jo sóc de les que pensa que si no estàs a cent per cent en el món social, és millor deixar-ho i agafar aire.
Per aquest motiu entre altres, vaig decidir parar per respirar i ara que estic en procés d’omplir els pulmons, m’entra un sentiment de melancolia, que m’inunda els ulls amb llàgrimes. Però queda el record i de vegades ompli molt més que les mateixes vivències. Per això, a poques dies d’acabar ací, només puc pensar en la sort d’haver compartir tants segons, minuts, hores, dies amb unes persones tant especials.
Segur que les trobaré a faltar perquè ja ho estic fent ...

Guestbook Comments (4)

Noves experìències, noves persones, noves ilusions i moltissims records. Això són les despedides, però també noves oportunitats...

Carinyet!!!!! com va aquesta nova etapa?? Jo em recorde de tu eh, pero últimament en la faena no ho tenim molt tranquil i, entre unes coses i alttres, no et toque mai. Ojala que et toquen pronte de tarragona i et tinga propet per fer-te visitetes i passar bons moments juntes.

T'estime molt perla!!!!


Mil besets

Per cert, crec que ja ho hauras vists però per si de cas... ja tinc un nou nebodet!! es preciosisisisissimmmmm!!!! jajajajaja

Marieta... estas desapareguda!! a vore si te toque un dia d'estos...

Mil besets!!!

To leave a comment, please log in by clicking one of the following


or join Fotolog now - it's free!
Connect
(for comments only) or join Fotolog now - it's free!

Friends/Favorites

adonat's photo from 11/29/09
11/29/09
realitats_somnis's photo from 11/11/09
11/11/09
Barcelona, Valenciana, Spain
jo_soc_txell's photo from 10/22/09
10/22/09
tararí, Tororo, Uganda
q_nivel_marivel's photo from 8/18/09
8/18/09
vull viure en un, Palau
patry1981's photo from 8/1/09
8/1/09
BETXI, Valenciana, Spain

Groups

12_2_81 hasn't added any groups to their Friends/Favorites list yet. Explore groups here!